HY247:n uudesta työehtosopimuksesta - jäsentilaisuus järjestetään lähiaikoina

23.4.2020

HY247:n (Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy) uusi työehtosopimus on tullut voimaan 1.4.2020. Työehtosopimus on voimassa 31.3.2022 asti. Työehtosopimus julkaistaan myöhemmin kokonaisuudessaan, kun se on valmis julkaistavaksi.

Liitteenä JHL:n esitysmateriaali uutta työehtosopimusta koskevasta neuvottelutuloksesta. Neuvottelutuloksesta ilmenevät 31.3.2020 asti voimassa olleen työehtosopimuksen sopimusmääräyksiin tehdyt muutokset, jotka ovat tulleet voimaan 1.4.2020. Muilta osin sopimusmääräykset pysyvät ennallaan.

Uudesta työehtosopimuksesta järjestetään yhtiössä työskenteleville jäsenille verkossa jäsentilaisuus, josta ilmoitetaan myöhemmin.

31.3.2020 asti voimassa ollut työehtosopimus ja neuvottelutulosta 2020 koskeva JHL:n esitysmateriaali löytyvät myös Jäsenhuoneesta, jossa voit verrata edellistä työehtosopimusta ja siihen tehtyjä muutoksia (edellyttää kirjautumista): https://helsinginyliopistonammattiosasto.jhlyhdistys.fi/jasenhuone/tietopankki/tyoehtosopimukset/helsingin-yliopiston-kiinteistop/