Kirjaudu

Ohje: tätä sivua käytetään jäsen- ja työhuoneeseen kirjautumiseen.

Alla olevalla alueella näytetään kirjautumislomake, jolle käyttäjätunnus ja salasana syötetään. Lisäksi lomakkeella on muista minut -ruksi sekä linkki unohtuneen salasanan lähetykseen. Kirjautuneille käyttäjille lomakkeella lukee "Olet kirjautuneena nimellä..".

Jäsenhuone on Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645:n jäsenten intranet-sivusto. Jäsenhuoneeseen pääsy edellyttää käyttäjäksi rekisteröitymistä ja kirjautumista. Jäsenhuoneen tarkoitus on lisätä jäsenille avoimuutta yhdistyksen asioista, sekä helpottaa jäsenen tiedonsaantia.

Jäsenhuoneeseen tallennetaan jäsenten nähtäville mm. työehtosopimukset, yhdistyksen säännöt, jäsenkokousten pöytäkirjat ja materiaalit, edunvalvonta- ja järjestötietoa, tietoja yhdistyksen tapahtumista jne. Jäsenhuonetta voidaan käyttää sisäisenä tiedotuskanavana asioissa, joita ei haluta julkaista yhdistyksen julkisilla internet-sivuilla, esimerkkinä työtaistelua koskevat ohjeet.

Miten pääsen Jäsenhuoneen käyttäjäksi?

Pyydä käyttäjätunnusta ja salasanaa yhdistyksen sihteeriltä Lauri Paroselta lähettämällä viesti osoitteeseen lauri.paronen@helsinki.fi. Saadaksesi käyttäjätunnuksen ja salasanan Sinulla tulee olla JHL:n jäsenrekisteriin tallennettu sähköpostiosoite. Tarkista ensin, että Sinulla on jäsenrekisterissä toimiva sähköpostiosoite. Jäsenrekisterin jäsentietoihin pääset kirjautumalla OmaJHL:ään.

Jäsenhuoneen käyttäjätunnuksesi on jäsenrekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi. Salasanan saat sähköpostitse. Salasana lähetetään vain jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseesi. Sinun tulee vaihtaa salasana ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

Jos haluat kirjautua omalta koneeltasi pysyvästi, valitse Muista minut ennen kirjautumista. Huomaathan, ettet voi käyttää ominaisuutta tietokoneelta, jota käyttävät useat henkilöt.