TES-neuvottelut käyntiin - nyt on edullista liittyä JHL:ään!

22.2.2022

Jäsenmaksu nyt vain 1%

Neuvottelut uusista työehtosopimuksista yliopistoille ja Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluille ovat jälleen käynnistyneet/käynnistymässä. Nykyiset työehtosopimukset päättyvät 31.3.2022. Voit seurata neuvottelu-uutisia JHL:n sivuilla https://www.jhl.fi/ajankohtaista/teemat/sopimusneuvottelut-2022/

Nyt on tärkeää vahvistaa yhdistystämme uusilla jäsenillä, jotta neuvotteluasemamme olisi mahdollisimman hyvä. Uusien jäsenien hankintaan voi jokainen nykyinen jäsenemme halutessaan osallistua matalalla kynnyksellä. Pienen pienikin panostus on merkityksellistä.

JHL on Suomen edullisin hyvinvointialojen ammattiliitto! Jäsenmaksu on nyt vain 1% palkasta. Tätä kannattaa mainostaa työpaikoilla.

Liitteenä näyttävä mainos ja liittymislomake, joita toivomme jäsentemme vievän esim. ilmoitustaululle, kahvihuoneeseen tai antavan suoraan työkaverille - vapaaehtoisuuteen perustuen tietenkin.

Toivotaan myös hyvää turnauskestävyyttä neuvottelijoillemme TES-pöytiin! Olethan valmis, jos Sinua tarvitaan.

Parhain terveisin,
Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645