Kaija Berg ja Eija Räsänen ehdolla JHL:n vaaleissa

2.2.2022

Eija Räsänen
Kaija Berg

JHL:n edustajiston vaalit pidetään 7.2.–1.3.2022. Helsingin yliopiston ammattiosastosta ehdolla Etelä-Suomen vaalipiirissä ovat puheenjohtajamme Kaija Berg ja varapuheenjohtajamme Eija Räsänen. Lue tästä Kaijan ja Eijan esittelyt, ja käytä äänesi vaaleissa!

Eija Räsänen

nro. 102

JHLdemarit ja sitoutumattomat

Työskentelen  Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelu Oy:ssä - lyhyemmin HY247 - neljättä vuotta siivouspalveluissa. Olen toiminut siivousalalla yli 30 vuotta niin yksityisellä kuin kuntasektorilla.

Edunvalvonnassa olen toista kautta HY247:ssä luottamusmiehenä. Olen yhdistyksemme varapuheenjohtaja, ja minulla on osaamista erilaisista muutoksista työelämässä.

Haluan vaikuttaa edustajistossa jäsenten hyvinvointiin ja asioiden eteenpäin viemiseen. Minulle tärkeitä asioita ovat palkkauksen oikeudenmukaisuus, ansaittujen etujen säilyminen ja niiden parantaminen. Työhyvinvointi, oikeudenmukainen kohtelu työyhteisössä, on kaikkien oikeus.

Äänestämällä sinäkin voit vaikuttaa asioiden oikeudenmukaiseen tekemiseen.

Kaija Berg

nro. 139

JHL:n vasemmisto ja sitoutumattomat

Työskentelen tutkimusteknikkona Helsingin yliopistolla. Toimin osastomme puheenjohtajana ja yhtenä luottamusmiehistä. Ay-aktiivi olen ollut yli parikymmentä vuotta.

Pidän erittäïn tärkeänä, että liitot ovat mukana työehtosopimusneuvotteluissa, vaikka työnantajat mielellään päättäisivät työehdoista ammattiliitot ohittaen.

Toivotamme Kaijalle ja Eijalle vaalimenestystä!

Lue lisää JHL:n vaaleista tästä.