Syyskokousuutisia

1.12.2021

Yhdistyksemme syyskokous pidettiin tänään 1.12.2021 Hotel Arthurissa Helsingissä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset syyskokousasiat ja valittiin ehdokkaat JHL:n edustajiston vaaleihin 2022. Kokouksen jälkeen nautittiin yhdessä illallista Ravintola Arthurissa.

Lisäksi Simo Mäki ja Olli Korhonen Julkisten ja hyvintointialojen liitosta käyttivät kokouksessa puheenvuorot. Simo esitteli JHL:n TES-tavoitteita tulevalle neuvottelukierrokselle. Olli kertoi JHL:n jäsenmaksujen alentamisesta 1%:iin vuoden 2022 alusta lukien, liiton ottamasta etätyövakuutuksesta jäsenille, liiton näkyvyydestä ja jäsenhankinnasta.

Kokouspöytäkirja julkaistaan Jäsenhuoneessa, kun se on hyväksytty.

Kokouksen henkilövalinnat

Yhdistyksen puheenjohtajaksi vuosiksi 2022 - 2023 valittiin Kaija Berg.

Yhdistyksen hallituksen varsinaisiksi jäseniksi vuosiksi 2022 - 2023 valittiin Eija Räsänen, Saana Savolainen, Lauri Paronen, Hassan Haddad, Timo Mensonen ja Anssi Malinen. Varajäseniksi hallitukseen valitiin Harri Lahti-Luopa ja Kirsti Paronen.

HY247:n luottamusmiehiksi vuosiksi 2022 - 2023 vahvistettiin vaalituloksen mukaisesti Eija Räsänen luottamusmieheksi ja Saana Savolainen varaluottamusmieheksi.

Toiminnantarkastajiksi vuodelle 2022 valittiin Tarja Ruotsalainen sekä Julkisten ja hyvinvointialojen liitosta Olli Korhonen.

Vuodeksi 2022 yhdistyksemme edustajaksi Finnwatch ry:hyn valittiin Kaija Berg, ja SASK ry:hyn Eija Räsänen.

JHL:n edustajistovaalien 2022 ehdokkaiksi valittiin Kaija Berg ja Eija Räsänen.

Onnea ja menestystä valituille! Kiitokset kokoukseen osallistuneille!