Koronapassi mukaan syyskokoukseen 1.12.2021

26.11.2021

Tänään saamamme tiedon mukaan Hotel Arthur edellyttää koronapassia syyskokoukseemme 1.12.2021 tulevilta johtuen valtion sunnuntaina 29.11. oletettavasti voimaan tulevaan koronapassikäytäntöön liittyen.

Hotel Arthur edellyttää koronapassia ja henkilöllisyystodistusta ravintola- ja kokousasiakkailta klo 17.00 jälkeen.

Ravintola-asiakkaiden tulee esittää passi ja henkilöllisyystodistus saapuessaan ravintolaan. Kokousasiakkaat voivat esittää todistukset vastaanottoon.

Suosittelemme myös, että Hotel Arthurissa illalliselle osallistuvat ilmoittaisivat valtsemansa ateriavaihtoehdon hotellin vastaanottoon kokoukseen saapuessaan, koronapassin esittämisen yhteydessä.

Muistathan, että syyskokoukseen on mahdollista osallistua etäyhteydellä, mistä olemme ilmoittaneet kokouskutsussa ja jäsenkirjeessämme 2/2021.

OIKAISU: Jäsenkirjeessämme todetaan, että etäyhteydellä ei voi osallistua henkilövalinnoista päättämiseen. Oikaistaan, että tällä tarkoitetaan vain päätöstä koskevaa mahdollista äänestystä, joka tapahtuu vaalisalaisuuden vuoksi kokouspaikalla olevien kesken suljettuna lippuäänestyksenä.

Terveisin

Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645