Syyskokouksen kuulumisia

25.11.2020

Helsingin yliopiston ammattiosaston syyskokous pidettiin 25.11.2020. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat: käsiteltiin ja hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2021, päätettiin toimihenkilöille maksettavista korvauksista ja yhdistyksen koollekutsumistavoista, valittiin toiminnantarkastajat vuodelle 2021, sekä vahvistettiin Helsingin yliopiston luottamusmiehet vuosiksi 2021 - 2022. Lisäksi täydennettiin yhdistyksen hallitusta.

Helsingin yliopiston pääluottamusmiehenä jatkaa Anne Lehto, luottamusmiehenä Kaija Berg, sekä varaluottamusmiehinä Hassan Haddad ja Salla Jalkanen. Toiminnantarkastajiksi valittiin edelleen Anssi Malinen ja Tarja Ruotsalainen. Hallitukseen valittiin varajäseneksi vuoden 2021 loppuun asti Harri Lahti-Luopa. Toivotamme valituille menestystä tärkeisiin tehtäviin!

Kokousasiakirjat ovat luettavissa Jäsenhuoneessa. Kokouspöytäkirja julkaistaan Jäsenhuoneessa, kunhan se on tarkastettu ja hyväksytty.