Jäsentilaisuus verkossa tiistaina 9.6.2020 klo 17:30: Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n uuden työehtosopimuksen koulutus

3.6.2020

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry järjestää Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n uudesta työehtosopimuksesta koulutuksen yhtiössä työskenteleville JHL:n jäsenille. Kouluttajana toimii JHL:n sopimusasiantuntija Karita Alanko.

Jäsentilaisuus järjestetään Zoom-järjestelmällä. Aiemmin ilmoitetusta poiketen kaikki halukkaat mahtuvat osallistumaan tilaisuuteen yhdellä kertaa.

Osallistumiseen jäsen tarvitsee jäsenrekisterissä olevan sähköpostiosoitteen, nettiyhteyden, sekä joko tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Erillistä ohjelmistoa jäsenellä ei tarvitse olla asennettuna laitteeseensa. Myöskään Zoom-järjestelmän ei tarvitse olla ennestään tuttu. Klo 17:00 alkaen on saatavilla opastusta Zoomin käyttöön, kun avaa linkin kautta yhteyden.

Kutsu tilaisuuteen on lähetetty sähköpostitse yhtiössä työskenteleville jäsenille jäsenrekisterin osoitteisiin. Tilaisuuteen ilmoittaudutaan sunnuntaihin 7.6.2020 klo 18:00 mennessä kutsussa olevan linkin kautta. Koulutusmateriaali, linkki Zoom-järjestelmään ja ohjeistus lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse maanantaina 8.6.2020.

Järjestäjille voi lähettää kysymyksiä ennakkoon sähköpostitse. Myös tilaisuuden aikana on mahdollisuus osallistua keskusteluun ja esittää kysymyksiä, tai halutessaan voi vain seurata esitystä ja keskustelua.

Suosittelemme lämpimästi osallistumista kaikille yhtiössä työskenteleville jäsenillemme!

Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645