Ilmianna työpaikkasi Tähdet!

14.2.2020

Rautaiset ammattilaiset, tulevaisuuden tekijät ja aktiiviset yhdistykset ansaitsevat kiitoksensa ja kehunsa. JHL etsii Tähtiammattilaisia ja –yhdistyksiä, jotka se palkitsee gaalaillassa Ammattialafoorumi 2020 –tapahtumassa Tampereella 23. lokakuuta.

Onko sinun lähipiirissäsi Tähtiammattilaisia tai -yhdistyksiä?

Etsitään:

TÄHTIAMMATTILAINEN – henkilö, joka on työpaikkasi rautainen ammattilainen.
NOUSEVA TÄHTI – nuori tulevaisuuden työntekijä, joka on jo osoittanut, että hänestä kuullaan.
TÄHTITYÖKAVERI – henkilö, joka on osoittanut hyvää työtoveruutta, ammatillisuutta ja jota ilman työpaikka tuntuu harmaammalta.
TÄHTIYHDISTYS – JHL-yhdistys, jonka ammattialatoiminta on aktiivista ja aikaansaavaa.

Ilmianna  työpaikkasi Tähdet 24.8.2020 mennessä. Ilmiantajien kesken arvotaan yllätyspalkinto 24.8.2020. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Liitteenä on ilmoitus, jossa kerrotaan, miten toimit ilmiantajana. Voit laittaa ilmoituksen myös näkyville työpaikkasi ilmoitustaululle.

Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645