Jäsenhuone – yhdistyksemme verkkosivut monipuolistuvat

10.10.2019

Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645 avaa jäsenten käyttöön Jäsenhuone -intranet-sivuston. Jäsenhuoneeseen pääsy edellyttää käyttäjäksi rekisteröitymistä ja kirjautumista. Jäsenhuoneen tarkoitus on lisätä jäsenille avoimuutta yhdistyksen asioista, sekä helpottaa jäsenen tiedonsaantia.

Jäsenhuoneeseen tallennetaan jäsenten nähtäville mm. työehtosopimukset, yhdistyksen säännöt, jäsenkokousten pöytäkirjat ja materiaalit, edunvalvonta- ja järjestötietoa, tietoja yhdistyksen tapahtumista jne. Jäsenhuonetta voidaan käyttää sisäisenä tiedotuskanavana asioissa, joita ei haluta julkaista yhdistyksen julkisilla internet-sivuilla, esimerkkinä työtaistelua koskevat ohjeet.

Miten pääsen Jäsenhuoneen käyttäjäksi?

Pyydä käyttäjätunnusta ja salasanaa yhdistyksen sihteeriltä Lauri Paroselta lähettämällä viesti osoitteeseen lauri.paronen@helsinki.fi. Saadaksesi käyttäjätunnuksen ja salasanan Sinulla tulee olla JHL:n jäsenrekisteriin tallennettu sähköpostiosoite. Tarkista ensin, että Sinulla on jäsenrekisterissä toimiva sähköpostiosoite. Jäsenrekisterin jäsentietoihin pääset kirjautumalla OmaJHL:ään.

Jäsenhuoneen käyttäjätunnuksesi on jäsenrekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi. Salasanan saat sähköpostitse. Salasana lähetetään vain jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseesi. Sinun tulee vaihtaa salasana ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

Miten kirjaudun Jäsenhuoneeseen?

Mene yhdistyksemme kotisivulle helsinginyliopistonammattiosasto.jhlyhdistys.fi.

Klikkaa sivun ylälaidasta ”Jäsenhuone”. Siirryt kirjautumissivulle. Syötä käyttäjätunnus ja salasana.