Työtaistelutyöpaja tammikuussa 2020

9.10.2019

Työehtosopimuksistamme neuvotellaan jälleen talvella ja keväällä 2020. On aika aloittaa varautuminen myös ns. järjestöllisiin toimiin neuvottelujen tueksi.

Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645 järjestää keskiviikkona 22.1.2020 klo 16:00 – 20:00 kaikille jäsenillemme avoimen työpajan, jossa laaditaan työtaistelusuunnitelmat Helsingin yliopistolle ja HY247:ään. Työpaja järjestetään yhteistyössä JHL:n Etelä-Suomen aluetoimiston kanssa. Vetäjinä toimivat JHL:n aluetoimitsijat. Paikkana on JHL-talo Helsingin Sörnäisissä.

Tule oppimaan ja valmistautumaan ammattiyhdistyksen tärkeimpään tehtävään! Varaa päivä kalenterista jo nyt, ja saavu paikalle sellaisena kuin olet. Työpajasta ilmoitetaan lisätietoja lähempänä ajankohtaa yhdistyksemme verkkosivuilla ja sähköpostilla.

Terveisin Helsingin yliopiston ammattiosaston hallitus