Talkoot on ohi! -keskustelutilaisuudet - koko Suomi

30.9.2019

Myös Etelä-Suomen alueen ulkopuolella työskentelevillä ja asuvilla yhdistyksemme jäsenillä on mahdollisuus osallistua JHL:n keskustelutilaisuuksiin eri puolilla Suomea.

Syys–marraskuun aikana JHL järjestää 12 Talkoot on ohi! -keskustelutilaisuutta neuvottelutavoitteista ympäri Suomen.

Tilaisuuksissa ovat läsnä JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine ja neuvottelupäällikkö Mari Keturi tai Kristian Karrasch.

Päivämäärät ja paikkakunnat

Kaikki tilaisuudet alkavat kello 17.00. Tarkemmat osoitteet selviävät myöhemmin. Seuraa netistä JHL:n Sopimusneuvottelut 2020 -sivuja, aluetoimistosi sivuja ja JHL:n tapahtumakalenteria. Tilaisuuksiin ilmoittautuminen aluetoimistojen kautta.

Syyskuu

• 30.9. Kauhava, Härmän kuntokeskus

Lokakuu

• 1.10. Pori, Hotelli Scandic, Itsenäisyydenkatu 41
  • 2.10. Ikaalinen, Scandic Ikaalisten kylpylä, Huvilatie 2
  • 14.10. Rovaniemi, Scandic Pohjanhovi – kokoustila Palkinen, Pohjanpuistikko 2
  • 15.10. Oulu, Hotelli Lasaretti, Kasarmintie 13
  • 16.10. Lahti, Hotelli Greenstar, Vesijärvenkatu 1
  • 28.10. Jyväskylä, Scandic Jyväskylä City, Väinönkatu 3
  • 31.10. Turku, Turun aikuiskoulutuskeskuksen Kärsämäen toimipiste, Kärsämäentie 11

Ruotsinkielinen jäsentilaisuus järjestetään loka–marraskuussa.

Marraskuu

• 5.11. Helsinki, Hotelli Arthur, Vuorikatu 19