Syyskokouksen uutisia ja henkilövalintoja

2.12.2018

Yhdistyksen syyskokous pidettiin keskiviikkona 28.11.2018 JHL-talolla.

Kokouksessa hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019, sekä tehtiin henkilövalintoja.

Toiminnantarkastajina jatkavat Kari Koistinen ja Tarja Ruotsalainen.

Helsingin yliopistolle valittiin vuosiksi 2019 - 2020 pääluottamusmieheksi Anne Lehto, luottamusmieheksi Kaija Berg, sekä varaluottamusmiehiksi Hassan Haddad ja Salla Jalkanen. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki nykyiset luottamusmiehet jatkavat tehtävissään myös seuraavalla kaudella.

Hallitusta täydennettiin vuoden 2019 loppuun asti kahdella uudella aktiivilla. Varsinaisiksi hallituksen jäseniksi valittiin Virve Ahonen ja Hanna Ellermaa.

Onnea kaikille valituille, ja menestystä tärkeisiin tehtäviin!

JHL ry:n aluetoimitsija Simo Mäki käytti kokouksessa puheenvuoron SAK:laisten ammattiliittojen eduskuntavaalikampanjasta Vapaiden valtakunta. Mahdollisimman monen yhdistyksemme jäsenen toivotaan liittyvän kampanjan tukihenkilöksi. Voit lukea lisää kampanjasta tästä: https://www.vapaidenvaltakunta.fi/