JHL päätti poliittisesta työtaistelusta

25.9.2018

JHL on päättänyt useilla sopimusaloilla toimeenpantavasta vuoronvaihto- ja ylityökiellosta, joka tulee voimaan 1.10.2018 klo 00:00. Kielto on voimassa toistaiseksi. Kysymyksessä on poliittinen työtaistelu työsopimuslain heikentämistä vastaan. JHL on valmis laajentamaan työtaistelutoimia tarvittaessa.

Tässä vaiheessa työtaistelutoimet eivät koske Helsingin yliopistolla ja Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:ssä työsuhteessa olevia JHL:n jäseniä. Myöhemmin työtaistelutoimet ovat mahdollisia, ja niistä tiedotetaan erikseen. Liitto on työtaisteluun liittyen suoraan yhteydessä jäseniin.

Seuraa JHL:n työtaistelutiedotusta sivulla Viimeinen niitti - työntekijän puolesta

(25.9.2018 klo 13:57 korjattu työtaistelun alkamisaika, joka on 1.10.2018 klo 00:00)