Yhdistyskurssi Helsingin yliopiston ammattiosaston jäsenille 2.10. ja 4.10.2018

17.9.2018

Yhdistyksemme järjestää yhteistyössä JHL:n Etelä-Suomen aluetoimiston kanssa yhdistyksen toimintaan ja hallituksen tehtäviin perehdyttävän yhdistyskurssin. Kurssi on avoin kaikille aihepiiristä kiinnostuneille yhdistyksemme jäsenille.

Tavoitteemme on täydentää yhdistyksemme hallitusta uusilla innokkailla jäsenillä yhdistyksemme syyskokouksessa. Meneillään oleva hallituskausi kestää vuoden 2019 loppuun. Uudet henkilöt toivotetaan lämpimästi tervetulleeksi mukaan toimintaan, joka tarvitsee tekijänsä. Aikaisempaa kokemusta tai koulutusta et tarvitse. Hallitus on lähtökohtaisesti avoin kaikille yhdistyksemme jäsenille. Henkilövalinnoista hallitukseen päättää yhdistyksen jäsenkokous.

Järjestämme yhdistyskurssin, joka antaa tietoa ja valmiuksia yhdistyksen eri tehtäviin, ja se sopii hyvin hallitustyöskentelyssä ja luottamustehtävissä mukana oleville, ja näitä tehtäviä harkitseville. Voit osallistua kurssille, vaikka et olisikaan ryhtymässä aktiiviksi. Koulutukseen osallistuminen ei sido Sinua mihinkään. Pelkkä kiinnostus ja halu oppia uutta riittää. Tule rohkeasti mukaan, sillä meillä on mukava, rento ja avoin porukka!

Koulutus järjestetään JHL-talolla Helsingin Sörnäisissä kahtena iltana, tiistaina 2.10. ja torstaina 4.10.2018 klo 16:00-19:00. Kutsu ja ohjelma liitteenä.

Ilmoittautumiset puheenjohtaja Kaija Bergille, kaija.berg@helsinki.fi p. 02941 25275.

Tervetuloa!

Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645:n hallitus