Tiedottaminen ajankohtaisesta neuvottelutilanteesta

17.1.2018

Jäsenkirje postitetaan viikolla 4

Yliopistojen ja Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n ajankohtaista TES-neuvottelutilannetta voi parhaiten seurata JHL:n internetsivuilla www.jhl.fi, sekä tällä yhdistyksemme sivustolla.

Viikolla 4 postitetaan jäsenkirje kaikkien yhdistyksemme jäsenten tavoittamiseksi ja tiedottamiseksi neuvottelutilanteesta.

Jäseniä tiedotetaan tarvittaessa myös sähköpostitse ja tekstiviestitse/puhelimitse.

Viikolla 2 on tavoiteltu puhelimitse yliopiston kiinteistöpalveluyhtiössä työskenteleviä jäseniä neuvottelutilanteesta tiedottamiseksi ja keskustelemiseksi. Joidenkin jäsenten tavoittamisessa ilmeni ongelmia puutteellisista jäsen- ja yhteystiedoista johtuen.

Jäsen: varmistathan, että JHL:n jäsenrekisterissä on ajantasaiset yksityiset yhteystietosi, ajantasainen tieto työnantajastasi, työpaikastasi, ammatistasi, sekä tilinumerosi.

Tietojen päivittäminen JHL:n jäsenrekisteriin:

www.jhl.fi/24h (vaatii kirjautumisen, kirjautumisohjeet kirjautumissivulla). Tarvittaessa ota yhteyttä Jäsenpalvelun puhelinpalveluun puh. 010 770 3430, ma-to klo 9:00-15:00.

Lauri Paronen, sihteeri