Muutoksia yhdistyksen hallituksessa ja luottamushenkilöissä

17.1.2018

Helsingin yliopiston luottamusmiesten määrää ja tehtäviä on tarkistettu syksyn 2017 aikana. Kampuskohtaisia ja ammattialakohtaisia luottamusmiehiä yhdistyksellämme ei enää ole. Luottamusmiesten tehtävien uudelleen järjestelyt ja vähennykset johtuvat yliopistolla työskentelevien jäsentemme määrän pienentymisestä. Merkittävä osa yhdistyksemme jäsenistä siirtyi vuoden 2018 alusta lukien Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n palvelukseen.

1.1.2018 aloittivat toimikautensa Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n luottamusmiehet, sekä yhdistyksen uusi hallitus, jotka valittiin syyskokouksessa 2017.

Markku Lehtonen on aloittanut työsuojeluvaltuutettuna Viikin kampuksella niin ikään 1.1.2018.

Päivitetyt tiedot yhdistyksemme hallituksen kokoonpanosta ja luottamushenkilöistä ovat välilehdellä Yhteystiedot.

Lauri Paronen, sihteeri