Eläkkeelle jääminen ja JHL:n jäsenyys

28.6.2016

Eläkkeelle jäämisen jälkeenkin voi jatkaa JHL: n jäsenenä. Jos olet jäämässä eläkkeelle, muista ilmoittaa siitä joko ammattiosastomme jäsenasiainhoitajalle Kaija Berg: lle tai suoraan liiton jäsenpalveluun.

Jäsenmaksu eläkeläiseltä on 5,00 euroa täydeltä kalenterikuukaudelta. Eläkeläisjäsenmaksu maksetaan puolivuosittain jäsenyksikön lähettämillä tilisiirroilla. Maksamalla liiton jäsenmaksun kaikki voimassa olevat liiton edut säilyvät ja esimerkiksi oman ammattiosastomme järjestämille retkille tai teatteriin ja konsertteihin pääset samalla hinnalla kuin muutkin jäsenet ja saat niistä ammattiosastoltamme tiedon.

Jäsenen on tärkeää ilmoittaa eläkkeelle jäämisestä, koska JHL ei saa tätä tietoa muualta.

Pääluottamusmies

Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry