Kirjaudu

Ohje: tätä sivua käytetään jäsen- ja työhuoneeseen kirjautumiseen.

Alla olevalla alueella näytetään kirjautumislomake, jolle käyttäjätunnus ja salasana syötetään. Lisäksi lomakkeella on muista minut -ruksi sekä linkki unohtuneen salasanan lähetykseen. Kirjautuneille käyttäjille lomakkeella lukee "Olet kirjautuneena nimellä..".

Jäsenhuone

Jäsenhuone on Helsingin yliopiston ammattiosasto JHL ry 645:n jäsenten intranet-sivusto. Jäsenhuoneeseen pääsy edellyttää käyttäjäksi rekisteröitymistä ja kirjautumista. Jäsenhuoneen tarkoitus on lisätä jäsenille avoimuutta yhdistyksen asioista, sekä helpottaa jäsenen tiedonsaantia.

Jäsenhuoneeseen tallennetaan jäsenten nähtäville mm. yhdistyksen asiakirjoja ja muuta hyödyllistä tietoa.

Miten pääsen Jäsenhuoneen käyttäjäksi?

Pyydä käyttäjätunnusta ja salasanaa lähettämällä viesti osoitteeseen jhlao645@gmail.com. Saadaksesi käyttäjätunnuksen ja salasanan Sinulla tulee olla JHL:n jäsenrekisteriin tallennettu sähköpostiosoite. Tarkista ensin, että Sinulla on jäsenrekisterissä toimiva sähköpostiosoite. Jäsenrekisterin jäsentietoihin pääset kirjautumalla OmaJHL:ään.

Jäsenhuoneen käyttäjätunnuksesi on jäsenrekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi. Salasanan saat sähköpostitse. Salasana lähetetään vain jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseesi. Sinun tulee vaihtaa salasana ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

Jos haluat kirjautua omalta koneeltasi pysyvästi, valitse Muista minut ennen kirjautumista. Huomaathan, ettet voi käyttää ominaisuutta tietokoneelta, jota käyttävät useat henkilöt.